Articolul precedent |
Articolul urmator |
691 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-13 13:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.02:811.135.1=81'243 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
Балканские романские языки (1456) |
SM ISO690:2012 PANAINTE, Lidia, GUŢUL-GORDIENCO, Irina. Necesitatea utilizării limbii modern la orele de limbă străină în instituţiile cu profil economic. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 25-26 septembrie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Vol. 4, Partea I, pp. 98-100. ISBN 978-9975-75-773-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Vol. 4, Partea I, 2015 |
||||||
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii" Chişinău, Moldova, 25-26 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.02:811.135.1=81'243 | ||||||
JEL: A23 | ||||||
Pag. 98-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Our article relates about some observations and conclusions, which are made during the English and German lessons. The problem approached in the article is related to the teaching methodology and linguistic interference. We will bring some examples of linguistic interference and their explanation and analyses as well as conclusions and recommendations. |
||||||
Cuvinte-cheie student, profesor, didactică, interferenţa, limba maternă, limbă străină |
||||||
|