Necesitatea utilizării limbii modern la orele de limbă străină în instituţiile cu profil economic
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
691 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-13 13:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.02:811.135.1=81'243 (1)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579)
Балканские романские языки (1456)
SM ISO690:2012
PANAINTE, Lidia, GUŢUL-GORDIENCO, Irina. Necesitatea utilizării limbii modern la orele de limbă străină în instituţiile cu profil economic. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 25-26 septembrie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Vol. 4, Partea I, pp. 98-100. ISBN 978-9975-75-773-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol. 4, Partea I, 2015
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Chişinău, Moldova, 25-26 septembrie 2015

Necesitatea utilizării limbii modern la orele de limbă străină în instituţiile cu profil economic
CZU: 378.02:811.135.1=81'243
JEL: A23

Pag. 98-100

Panainte Lidia, Guţul-Gordienco Irina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 octombrie 2017


Rezumat

Our article relates about some observations and conclusions, which are made during the English and German lessons. The problem approached in the article is related to the teaching methodology and linguistic interference. We will bring some examples of linguistic interference and their explanation and analyses as well as conclusions and recommendations.

Cuvinte-cheie
student,

profesor, didactică, interferenţa, limba maternă, limbă străină