Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
713 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-19 10:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81'42:338.48 (1) |
Языкознание и языки. Лингвистика (5052) |
Туризм. Экономика туризма (536) |
SM ISO690:2012 TALCHIU, Rodica. Caracteristica lingvistică şi pragmatică a discursului publicitar turistic. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 183-195. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 81'42:338.48 | ||||||
Pag. 183-195 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Publicitatea are un rol important în turism, și în broșurile turistice, ghiduri și broșuri turistice, aceasta poate viza, familiariza potențialii clienți cu o destinație, cu un furnizor de servicii de turism (hoteluri, restaurante) sau cu o Agenție de turism, pentru a trage şi a extinde turismul, pentru a promova o imagine favorabilă ofertei turistice. Publicitatea poate contribui, de asemenea, la consolidarea imaginii de brand, la creşterea prestigiului sau informarea potențialilor turiști cu privire la caracteristicile destinațiilor turistice respective. Descoperim aici și situații în care s-a modificat și s-a îmbunătățit imaginea de brand. Figurile de stil joacă un rol important în ghiduri, atrag călătorii cu farmecele lor lingvistice. |
||||||
Cuvinte-cheie depliant turistic, broşuri, publicitate, etc. |
||||||
|