Caracteristica lingvistică şi pragmatică a discursului publicitar turistic
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
713 25
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-19 10:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81'42:338.48 (1)
Языкознание и языки. Лингвистика (5052)
Туризм. Экономика туризма (536)
SM ISO690:2012
TALCHIU, Rodica. Caracteristica lingvistică şi pragmatică a discursului publicitar turistic. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 183-195. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Caracteristica lingvistică şi pragmatică a discursului publicitar turistic
CZU: 81'42:338.48

Pag. 183-195

Talchiu Rodica
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 28 septembrie 2017


Rezumat

Publicitatea are un rol important în turism, și în broșurile turistice, ghiduri și broșuri turistice, aceasta poate viza, familiariza potențialii clienți cu o destinație, cu un furnizor de servicii de turism (hoteluri, restaurante) sau cu o Agenție de turism, pentru a trage şi a extinde turismul, pentru a promova o imagine favorabilă ofertei turistice. Publicitatea poate contribui, de asemenea, la consolidarea imaginii de brand, la creşterea prestigiului sau informarea potențialilor turiști cu privire la caracteristicile destinațiilor turistice respective. Descoperim aici și situații în care s-a modificat și s-a îmbunătățit imaginea de brand. Figurile de stil joacă un rol important în ghiduri, atrag călătorii cu farmecele lor lingvistice.

La publicité a un grand rôle dans le tourisme, de même dans les brochures touristiques, les guides et les dépliants touristiques, elle peut cibler, familiariser les consommateurs potentiels avec une destination, un fournisseur de services touristiques (hôtels, restaurants) ou Agence de voyages, afin d'attirer leur période saisonnière, extension de l'activité touristique, lancez un nouveau produit ou percée un nouveau marché touristique, promouvoir une image favorable de l'offre touristique. Publicité peut également contribuer à renforcer l'image d'une augmentation de prise de conscience de marque, de spas et de prestige ou en informant les touristes potentiels sur les caractéristiques des destinations touristiques respectifs. Là, alors et les situations où vous avez modifié et amélioré l'image d'une marque déjà créés, mais considéré comme un négatif sur un marché spécifique (par exemple, un coûteux destinations touristiques ou les risques d'instabilité) politique de la région fois les niveaux de qualité des services fournis). Les figures de style jouent un rôle très important dans les guides touristiques,en attirant les voyageurs avec leurs charmes linguistiques.

Cuvinte-cheie
depliant turistic, broşuri,

publicitate, etc.