Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
730 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-22 17:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.135.1'276.6=111:338.48(478) (1) |
Балканские романские языки (1456) |
Туризм. Экономика туризма (536) |
SM ISO690:2012 MATOŞINA, Nadejda. Rhetorical strategies used in the language for tourism. the case of romanian – english turist texts produced in the Republic of Moldova before and after 1991. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 109-120. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.135.1'276.6=111:338.48(478) | ||||||
Pag. 109-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În secolul XXI turismul a devenit unul din cele mai dezvoltate domenii din economia țărilor. Împreună cu această limbajul turistic a obținut un statut deosebit și a devenit un element al limbii engleze pentru scopuri specifice la fel ca și limbaj economic, științific, etc. Scopul acestui articol este analiza comparativă din perspectiva retorică, a textelor turistice scrise și traduse în Republica Sovietică Socialistă Moldovenească (membră a Uniunii Sovietice) și în Republica Moldova ca stat independent. Evenimente istorice care au avut loc pe teritoriul țarii noastre au influențat situația lingvistică, dezvoltarea limbajului din domeniul turismului și calitatea traducerilor în domeniul dat. |
||||||
Cuvinte-cheie tourist text, verbal strategy, rhetorical strategy, visual strategy |
||||||
|