Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
943 96 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 17:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (59) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Valorificarea inteligențelor multiple în învățământul primar. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 92-108. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 92-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O inteligenţă este un mod de a rezolva probleme şi de a dezvolta produse considerate ca valori cel puţin într-o cultură. Teoria lui Hovard Gardner despre inteligenţele multiple este considerată cea mai profundă pătrundere în domeniul educaţiei. Studiind modul în care oamenii din întreaga lume rezolvă diversele probleme, Gardner a identificat nouă tipuri de inteligenţe: lingvistică, muzicală/ritmică, naturalistă, logică/matematică, spaţială/vizuală, kinestetică a corpului, intrapersonală, interpersonală, existenţială. Astfel, teoria inteligenței multiple impune ca învățătorii să recunoască și să educe o gamă largă de talente și abilități. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă, inteligențe multiple, individualizarea Învățământului |
||||||
|