Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
769 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-12 15:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811'1 (4) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Языки (3229) |
SM ISO690:2012 BÂLICI, Veronica. Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I). In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 11-19. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811'1 | ||||||
Pag. 11-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Condițiile învățării, în care afectivitatea și raționalitatea, ca esențe ale finitei elevului, sunt relaționate pedagogic, elimină blocajul relațional în formarea lingvistică a elevului și schimbă în profunzime sensul noțiunii de învățare eficientă. |
||||||
Cuvinte-cheie dihotomia cauză-efect, condiții ale învățării, deblocaj relațional, formare lingvistică, liber arbitru, condiționare |
||||||
|