Proiectarea pe competenţe: calitate în realizarea procesului educaţional la chimie
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
831 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-26 11:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Proiectarea pe competenţe: calitate în realizarea procesului educaţional la chimie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 3(79), pp. 46-50. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(79) / 2013 / ISSN 1810-6455

Proiectarea pe competenţe: calitate în realizarea procesului educaţional la chimie
CZU: 37.016:004

Pag. 46-50

Botgros Ion, Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 17 august 2017


Rezumat

În acest articol este analizat procesul de proiectare a unităţilor de învăţare în scopul formării de competenţe la disciplina Chimia. Sînt prezentate reperele metodologice ale procesului respectiv sub aspect teoretic şi praxiologic. Reorganizarea conţinutului în unităţi de învăţare va contribui la optimizarea curriculumului şcolar şi va asigura realizarea unui învăţămînt de calitate.

This article analyses the design of learning units for the purpose of formation of competences within the discipline of Chemistry. Here are presented methodological points of planning a learning unit in the theoretical and praxiologic vision. Reorganization of disciplinary content in learning units will contribute to optimization of school curriculum and will provide a qualitative education.

Cuvinte-cheie
competence, Quality, learning unit,

design of learning units, the discipline of Chemistry, theoretical acquisition, praxiological acquisition