Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
639 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 23:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.025 (17) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela. Investigaţia de clasificare în clasele primare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 1(89), pp. 38-41. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(89) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.025 | ||||||
Pag. 38-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Clasificarea este o activitate de investigare care implică elevii în aranjarea obiectelor în grupuri sau în seturi de grupuri. Ca acţiune investigativă, determină elevii să categorizeze obiectele prin determinarea asemănărilor şi a deosebirilor, în vederea construirii cunoaşterii. Această activitate oferă oportunitatea atribuirii elementelor necunoscute unor concepte ştiinţifice cunoscute. |
||||||
Cuvinte-cheie classification, investigation, elements of classication, classes of classification, criteria of classification |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Teleman, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Investigaţia de clasificare în clasele primare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>classification</subject> <subject>investigation</subject> <subject>elements of classication</subject> <subject>classes of classification</subject> <subject>criteria of classification</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3.025</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-02-25</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Clasificarea este o activitate de investigare care implică elevii în aranjarea obiectelor în grupuri sau în seturi de grupuri. Ca acţiune investigativă, determină elevii să categorizeze obiectele prin determinarea asemănărilor şi a deosebirilor, în vederea construirii cunoaşterii. Această activitate oferă oportunitatea atribuirii elementelor necunoscute unor concepte ştiinţifice cunoscute. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Classifying is investigations which involve the children in arranging a range of objects or events into manageable groups or sets. The classification as investigative action allows the pupils to realize the categorizations by determining the similarities and differences in the construction of knowledge. This activity takes the opportunities to discover the scientific concepts. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>