Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
922 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-11 04:44 |
SM ISO690:2012 MURA, Ion. Employee engagement - source of competitive advantage. In: Studii Economice, 2013, nr. 1-2, pp. 103-108. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | |||||||
Numărul 1-2 / 2013 / ISSN 1857-226X | |||||||
|
|||||||
Pag. 103-108 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Agenţii economici ar trebuie in permanenţă să fie in căutare şi să identifice surse pentru generarea avantajelor competitive pentru a supravieţui in mediul variabil existent, fiind şi foarte competitiv. Una din sursele ascunse de avantaj competitiv ale intreprinderii reprezintă nivelul existent de employee engagement (implicare a angajatului) in activitatea intreprinderii. Astfel, un studiu a nivelului existent de employee engagement (implicare a angajatului) in activitatea intreprinderii este de o importanţă crucială, la fel ca şi recomandările necesare de a fi formulate pentru intreprinderea dată avind la bază pirghii pentru incurajarea ‘employee engagement’-ului (implicării angajatului) precum va fi prezentat mai jos. |
|||||||
Cuvinte-cheie Employee engagement, Competitive advantage, source of competitive advantage, drivers for fostering employee engagement |
|||||||
|