Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
717 0 |
SM ISO690:2012 COŞERIN, Florinel, COŞERIN, Paul. Elaborarea modelului structural al gestionării CP în sistemul ecologo-economic al formaţiunii teritoriale. In: Studii Economice, 2014, nr. 2, pp. 115-125. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | |||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-226X | |||||||
|
|||||||
Pag. 115-125 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol autorul a clarificat, că riscul ecologic şi economic este (sau poate fi) indicator al stabilităţii, deoarece direct sau indirect influenţează procesele socialeconomice din oraş. Această circumstanţă poate fi confirmată prin structura elaborată a modelului dezvoltării social-economice şi ecologice a CP . Ţinând cont de acest model, pot fi reflectate în mod adecvat procesele care decurg pe teritoriul CP şi oraşului, având în vedere legăturile reciproce existente între aceştia. Fiecare dintre blocurile structurii în cauză trebuie să conţină un anumit grup de metode, cu ajutorul cărora poate fi determinată caracteristica cantitativă a procesului respectiv. Intrările caracterizează influenţa semnalelor externe ale riscului, ieşirile – fluxurile de informaţie. |
|||||||
Cuvinte-cheie risc ecologic, port, Complexul portuar, Autoritatea Navală Română, Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime, Organizaţia Maritimă Internaţională. |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Coşerin, F.</creatorName> <affiliation>CERONAV, Constanţa, România</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Coşerin, P.</creatorName> <affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Elaborarea modelului structural al gestionării CP în sistemul ecologo-economic al formaţiunii teritoriale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-226X</relatedIdentifier> <subjects> <subject>risc ecologic</subject> <subject>port</subject> <subject>Complexul portuar</subject> <subject>Autoritatea Navală Română</subject> <subject>Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime</subject> <subject>Organizaţia Maritimă Internaţională.</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014-12-25</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol autorul a clarificat, că riscul ecologic şi economic este (sau poate fi) indicator al stabilităţii, deoarece direct sau indirect influenţează procesele socialeconomice din oraş. Această circumstanţă poate fi confirmată prin structura elaborată a modelului dezvoltării social-economice şi ecologice a CP . Ţinând cont de acest model, pot fi reflectate în mod adecvat procesele care decurg pe teritoriul CP şi oraşului, având în vedere legăturile reciproce existente între aceştia. Fiecare dintre blocurile structurii în cauză trebuie să conţină un anumit grup de metode, cu ajutorul cărora poate fi determinată caracteristica cantitativă a procesului respectiv. Intrările caracterizează influenţa semnalelor externe ale riscului, ieşirile – fluxurile de informaţie. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Solved cinsist in highlighting the economic and environmental factors for the reduction of the environmental-economic risks which comes up on improving the management development of the CP,improving the management system of the CP territotial development of Constanta town,increasing economic efficiency at CP level of activity and creating a structural model of maritime port complexes management as an equivalent system for the functioning of the economic and environmental component of territorial formation. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>