Cursurile didactice axate pe folclor muzical in contextul legii privind protejarea patrimoniului cultural imaterial
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
938 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-24 19:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[008+398.8]:37.02 (1)
Цивилизация. Культура. Прогресс (829)
Фольклор в узком смысле (752)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1255)
SM ISO690:2012
BADRAJAN, Svetlana, MUNTEANU, Natalia. Cursurile didactice axate pe folclor muzical in contextul legii privind protejarea patrimoniului cultural imaterial. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2014, nr. 3(23), pp. 36-39. ISSN 2345-1408.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Numărul 3(23) / 2014 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831

Cursurile didactice axate pe folclor muzical in contextul legii privind protejarea patrimoniului cultural imaterial
CZU: [008+398.8]:37.02

Pag. 36-39

Badrajan Svetlana, Munteanu Natalia
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 26 septembrie 2016


Rezumat

In acest articol sunt analizate cursurile didactice bazate pe folclor muzical in contextul Legii Republicii Moldova nr. 58 privind protejarea patrimoniului cultural imaterial. Am subliniat necesitatea valorificării materialelor inedite ce se păstrează in arhiva de folclor a Academiei de Muzică, Teatru şi Arte Plastice şi ale celor din colecţiile de folclor. Studenţii trebuie să cunoască aceste creaţii autentice din toate punctele de vedere: interpretare, surse de execuţie, funcţionalitate, morfologie etc., in primul rand, in cadrul cursurilor didactice respective ca, mai tarziu, să le promoveze şi să le dea o nouă viaţă.

This article analyzes the academic courses based on musical folklore in the context of the 58th Law of the Republic of Moldova regarding the protection of the intangible cultural heritage. We stressed the need to valorise the special materials that can be found in the archives of the Academy of Music, Theatre and Fine Arts as well as the folklore collections. Students must know these authentic creations from all points of view: performance, sources of execution, functionality, morphology etc., firstly during the academic courses, so they could later promote them and give them a new life.

Cuvinte-cheie
curs didactic,

folclor, lege, arhivă, colecţii