Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1794 172 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 15:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[811.135.1+821.135.1] (30) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Балканские романские языки (1456) |
Литература на балканских романских языках (2087) |
SM ISO690:2012 CORNILOV, Ala. Strategii didactice moderne utilizate la orele de limba şi literatura română. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 106-112. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1] | |||||||
Pag. 106-112 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Invăţămantul modern preconizează o metodologie axată pe acţiune operatorie, deci pe promovarea metodelor interactive care să solicite mecanismele gandirii, ale inteligenţei, ale imaginaţiei şi creativităţii. Strategiile didactice moderne stimulează libertatea de exprimare a cunoştinţelor, a gandurilor, a faptelor; activizarea tuturor elevilor şi formarea de capacităţi ca: spiritul critic constructiv, independenţă in acţiune, găsirea unor idei creative, indrăzneţe de rezolvarea a sarcinilor de invăţare, ducand la o invăţare mai activă şi cu rezultate evidente. In articol, aducem o serie de argumente şi tehnici in favoarea valorificării strategiilor moderne care au favorizat formarea competenţelor comunicative de care au nevoie elevii pentru a fi mai independenţi in reflecţiile şi acţiunile lor, a deveni mai responsabili şi mai cooperanţi in relaţiile cu alte persoane in procesul de predare a limbii şi literaturii romane. |
|||||||
Cuvinte-cheie strategie didactică, metodă, tehnică, gândire critică, activitate, motivaţie, studiul de caz, învăţare activă, competenţă comunicativă |
|||||||
|