Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1574 209 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 17:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:37 (11) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
Воспитание. Обучение. Образование (14671) |
SM ISO690:2012 ŞIŞCAN, Ecaterina. Evoluţii şi tendinţe în dezvoltarea marketingului educaţional: aspecte teoretice şi metodologice. In: Economica, 2016, nr. 1(95), pp. 7-17. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 339.138:37 | |||||||
JEL: M31, I23 | |||||||
Pag. 7-17 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Dezvoltarea economiei bazate pe cunoaştere, informatizarea societăţii, procesele de globalizare şi regionalizare, dinamica accentuată a pieţelor muncii, intensificarea concurenţei pe piaţa serviciilor de învăţământ superior etc., au generat modificări profunde la nivelul universităţilor, în vederea sporirii competitivităţii acestora atât pe plan naţional, cât şi internaţional. Aceste transformări impun necesitatea adoptării unui nou mod de gândire şi concepere a activităţii instituţiilor de învăţământ superior în baza principiilor marketingului. La baza prezentului articol, stă o abordare teoretică a conceptului de marketing educaţional prin prisma evoluţiei teoriilor şi modelelor de marketing. |
|||||||
Cuvinte-cheie marketingul învăţământului superior, modelele de marketing educaţional, logica dominantă a serviciilor, marketingul holistic al serviciilor de învăţământ superior |
|||||||
|