Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
868 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 14:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.5:005.332.1:658.1 (1) |
Цены. Ценообразование. Издержки производства. Себестоимость (108) |
Деятельность в сфере управления (431) |
Типы предприятий. Финансы (320) |
SM ISO690:2012 ZAHARCO, Silvia. Influenţa mecanismului de formare a preţurilor asupra performanțelor întreprinderii . In: Economica, 2015, nr. 3(93), pp. 40-48. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 3(93) / 2015 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 338.5:005.332.1:658.1 | |||||||
JEL: D49; O12 | |||||||
Pag. 40-48 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În domeniul economic, prezenţa preţului este evidentă, fiindcă, în categoria de preţ, sunt întrunite toate problemele de dezvoltare economică: producţia, mărfurile, munca, informaţia, capitalul, investiţiile, transporturile, serviciile, folosirea pământului etc. În activitatea oricărei întreprinderi producătoare de bunuri şi servicii, preţul deţine un rol special, de maximă importanţă pentru atingerea obiectivului final, pe care şi-l propune – maximizarea profitului. În studierea preţurilor, cunoaşterea conţinutului economic şi a mecanismului formării lor este o premisă hotărâtoare pentru a se înfăptui trecerea de la fundamente teoretice la fundamente practice a modalităţilor și tehnicilor de stabilire a preţurilor. |
|||||||
Cuvinte-cheie preţ, performanțe, gestiune, întreprindere., profit |
|||||||
|