Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
883 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-09 19:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136:373.3 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14518) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2078) |
SM ISO690:2012 KAKOON, Katy. Pedagogic approaches of exclusion in elementary schools . In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 2(46), pp. 68-72. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(46) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.136:373.3 | ||||||
Pag. 68-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul evidenţiază problema elevilor excluși și cu risc de excluziune și
sugerează câteva modalități de asistență a cadrelor didactice ce activează
în domeniu, cu scopul stabilirii unui echilibru psihologic, deseori afectat de
aprecierea inadecvată a profesiei de cadru didactic, în general, și a profesorilor
care lucrează cu elevii din această categorie, în special. |
||||||
Cuvinte-cheie excludere, ciclu primar, elevi, comportament, profesori, experiență emoțională etc. |
||||||
|