Pedagogic approaches of exclusion in elementary schools
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
883 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-09 19:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.136:373.3 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14518)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2078)
SM ISO690:2012
KAKOON, Katy. Pedagogic approaches of exclusion in elementary schools . In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 2(46), pp. 68-72. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(46) / 2015 / ISSN 1811-5470

Pedagogic approaches of exclusion in elementary schools
CZU: 371.136:373.3

Pag. 68-72

Kakoon Katy
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2015


Rezumat

Articolul evidenţiază problema elevilor excluși și cu risc de excluziune și sugerează câteva modalități de asistență a cadrelor didactice ce activează în domeniu, cu scopul stabilirii unui echilibru psihologic, deseori afectat de aprecierea inadecvată a profesiei de cadru didactic, în general, și a profesorilor care lucrează cu elevii din această categorie, în special.

The article below points out the problem of excluded, at-risk student populations and the ways to assist teachers coping with them “to lift their head up” and become proud of their work, in spite of the lack of appreciation for the teaching profession in general, and for the teachers who work with excluded students in particular.

Cuvinte-cheie
excludere, ciclu primar, elevi, comportament, profesori,

experiență emoțională etc.