Probleme actuale ale pieţei întreprinderilor de alimentaţie publică din Republica Moldova
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1050 36
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-29 23:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
640.43/.44:657.4 (1)
Типы домохозяйств (58)
Бухгалтерия. Бухгалтерский учет (940)
SM ISO690:2012
ORGAN, Elena, SAVCIUC, Oxana. Probleme actuale ale pieţei întreprinderilor de alimentaţie publică din Republica Moldova. In: Economica, 2011, nr. 1(75), pp. 46-52. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(75) / 2011 / ISSN 1810-9136

Probleme actuale ale pieţei întreprinderilor de alimentaţie publică din Republica Moldova
CZU: 640.43/.44:657.4

Pag. 46-52

Organ Elena, Savciuc Oxana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2013


Rezumat

Piaţa întreprinderilor de alimentaţie publică din Republica Moldova, actualmente, se află în dezvoltare, fapt care a condiţionat stabilitatea ritmului de creştere a volumului de vânzări din ultimii ani. Conform datelor Biroului Naţional de Statistică al RM, rezultatele activităţii economice ale întreprinderilor de alimentaţie publică sunt încă nesemnificative, ceea ce demonstrează faptul că piaţa nu a atins gradul de saturaţie şi dispune de perspective pe termen lung. Rezumând situaţia pieţei de restauraţie din Moldova, putem afirma existenţa unui spaţiu vast pentru intrarea noilor jucători, însă obţinerea succesului într-o luptă concurenţială, în mare măsură, depinde de locul amplasării, politica de preţuri, conceptul întreprinderii şi capacitatea de a soluţiona şirul mare de probleme ce intervin în fiecare etapă a activităţii ei. În acest articol, am încercat să evidenţiem cele mai importante probleme care apar în activitatea unităţilor de alimentaţie publică din R.Moldova. Rezolvarea acestora nu numai că ar favoriza calitatea serviciilor prestate, dar ar spori şi dezvoltarea ramurii, în general.

Public food enterprises market in Moldova is currently in development, which has conditioned setting the pace of growth of sales volume in recent years. According to the data of National Bureau of Statistics of Moldova, results of economic activity of public food enterprises are still insignificant, which proves that the market hasn't reached saturation level and has long-term perspective. Summarizing the situation on the restoration market in Moldova, we can say that the existence of a wide space for entry on the market of new players, but achieving success in a competitive struggle largely depends on the location, price policy, the concept of enterprise and ability to solve a string of problems that arise at each stage of enterprise activity. In this article we tried to emphasize the basic problems that arise in the work of local food public units in the Republic of Moldova. Solving them we would not only promote the quality of services, but we would also enhance the development of the sector in general.