Elaborarea strategiei de marketing în ramura serviciilor educaţionale
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1025 72
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 01:32
SM ISO690:2012
BALOVA, Vera. Elaborarea strategiei de marketing în ramura serviciilor educaţionale . In: Economica, 2010, nr. 4(74), pp. 74-80. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(74) / 2010 / ISSN 1810-9136

Elaborarea strategiei de marketing în ramura serviciilor educaţionale

Pag. 74-80

Balova Vera
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Rentabilitatea investiţiilor în educaţie este destul de înaltă, deoarece cererea de studii, îndeosebi calitative, are perspective importante pentru dezvoltarea societăţii. Dar rezultatele nu apar imediat, ci cu trecerea timpului. Aceasta determină necesitatea unei strategii contemporane bine gândite unei tactici din partea subiecţilor economici în sfera dată.

Return on investment in education is quite high, as the demand for education, especially for quality education, has significant prospects for development. However this is not achieved immediately but is delayed in time. This necessitates a thorough and modern strategy and tactics for the activities in this area.