Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1025 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 01:32 |
SM ISO690:2012 BALOVA, Vera. Elaborarea strategiei de marketing în ramura
serviciilor educaţionale
. In: Economica, 2010, nr. 4(74), pp. 74-80. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(74) / 2010 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
Pag. 74-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Rentabilitatea investiţiilor în educaţie este destul de
înaltă, deoarece cererea de studii, îndeosebi calitative, are
perspective importante pentru dezvoltarea societăţii. Dar
rezultatele nu apar imediat, ci cu trecerea timpului. Aceasta
determină necesitatea unei strategii contemporane bine
gândite unei tactici din partea subiecţilor economici în sfera
dată.
|
||||||
|