Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
778 0 |
SM ISO690:2012 MORARU, Ecaterina. Les processus d’ecriture et de reecriture. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2009, nr. 5, pp. 104-108. ISSN 1875-2170. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul | ||||||
Numărul 5 / 2009 / ISSN 1875-2170 | ||||||
|
||||||
Pag. 104-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Predarea cursului „Metodologia limbii franceze‖ a permis de a analiza procesul pus în joc în obiectivele scrierii şi rescrierii, de a înţelege rolul acestor tehnici la studenţi şi de a concepe sistemele şi metodele de ajutor la producerea scrisă. Dezvoltarea tehnicilor de scriere şi rescriere în context face necesar studiul efectelor sistemelor informatice asupra predării, dacă se doreşte a concepe istrumentele eficace de ajutor la producere. Experienţele raportate în acest articol au ca scop de a evalua efectele unei baze de date textuale, cît şi experimentalul scripertexte asupra evaluării şi rescrierii povestilor la studenţi. Articolul prezintă evaluarea efectelor asupra ameliorării textelor. Se menţionează faptul, că studenţii produc global mai multe propoziţii originale (creaţii ) în faza de rescriere şi nu « împrumută » propoziţii din texte resurse. Graţie confruntării textului lor cu textul scriitorilor, studenţii descoperă pentru ei însăşi insuficienţe de mijloace de rescriere. |
||||||
|