Les processus d’ecriture et de reecriture
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
778 0
SM ISO690:2012
MORARU, Ecaterina. Les processus d’ecriture et de reecriture. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2009, nr. 5, pp. 104-108. ISSN 1875-2170.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul
Numărul 5 / 2009 / ISSN 1875-2170

Les processus d’ecriture et de reecriture

Pag. 104-108

Moraru Ecaterina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 30 decembrie 2014


Rezumat

Predarea cursului „Metodologia limbii franceze‖ a permis de a analiza procesul pus în joc în obiectivele scrierii şi rescrierii, de a înţelege rolul acestor tehnici la studenţi şi de a concepe sistemele şi metodele de ajutor la producerea scrisă. Dezvoltarea tehnicilor de scriere şi rescriere în context face necesar studiul efectelor sistemelor informatice asupra predării, dacă se doreşte a concepe istrumentele eficace de ajutor la producere. Experienţele raportate în acest articol au ca scop de a evalua efectele unei baze de date textuale, cît şi experimentalul scripertexte asupra evaluării şi rescrierii povestilor la studenţi. Articolul prezintă evaluarea efectelor asupra ameliorării textelor. Se menţionează faptul, că studenţii produc global mai multe propoziţii originale (creaţii ) în faza de rescriere şi nu « împrumută » propoziţii din texte resurse. Graţie confruntării textului lor cu textul scriitorilor, studenţii descoperă pentru ei însăşi insuficienţe de mijloace de rescriere.