L’evaluation en classe de françis langue etrangere et le cadre europeen
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
554 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 11:01
SM ISO690:2012
GHENCIU, Maria, ZGHEREA, Natalia. L’evaluation en classe de françis langue etrangere et le cadre europeen. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2007, nr. 3, pp. 22-25. ISSN 1875-2170.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul
Numărul 3 / 2007 / ISSN 1875-2170

L’evaluation en classe de françis langue etrangere et le cadre europeen

Pag. 22-25

Ghenciu Maria, Zgherea Natalia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2014


Rezumat

Evaluarea competenţelor lingvistice în învăţarea limbii franceze în cadrul european este axată pe comunicare, care are ca scop de a conduce personalitatea spre autonomi, punînd în evidenţă strategiile de evaluare. În procesul instructiv-educativ sunt stipulate rolul şi funcţiile evaluării, care permit fiecărui individ să-şi verifice comptenţele lingvistice, să-şi măsoare eforturile, să-şi înlăture lacunele, să amelioreze cunoştinţele şi să progreseze continuu. În timpul procesului instructiv-educativ, capacităţile pot fi măsurate începînd cu nişte operaţii mintale de la simpul spre compus, pe care Bloom le clasifică în trei clase: capacităţi inferioare, capacităţi medii, capacităţi superioare. Ele dovedesc evoluţia procesului de la înţelegere pînă la evaluarea finală.

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-33682</doi_batch_id>
<timestamp>1714146972</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
<registrant>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul</registrant>
</head>
<body>
<journal>
<journal_metadata>
<full_title>Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul</full_title>
<issn media_type='print'>18752170</issn>
</journal_metadata>
<journal_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2007</year>
</publication_date>
<issue>3</issue>
</journal_issue>
<journal_article publication_type='full_text'><titles>
<title>L’evaluation en classe de françis langue etrangere et le cadre europeen</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Maria</given_name>
<surname>Ghenciu</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Natalia</given_name>
<surname>Zgherea</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2007</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>22</first_page>
<last_page>25</last_page>
</pages>
</journal_article>
</journal>
</body>
</doi_batch>