Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 13:57 |
![]() CRĂCIUN, Claudia. Analiza tranzacţională in comunicarea didactică. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 98-103. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 98-103 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea didactică include organic comunicarea dintre cadrul didactic şi student/masterand. Eficienţa acestei comunicări depinde, în mare măsură, de corelarea stărilor de spirit ale pedagogului şi discipolului conform sistemului PAC (Părinte, Adult, Copil). Doar adecvarea raportului comunicativ dintre ei conform analizei tranzacţionale permite asigurarea unei instruiri eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie Analiza tranzacţională in comunicarea didactică |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Crăciun, C.</creatorName> <affiliation>Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Analiza tranzacţională in comunicarea didactică</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2013</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2251</relatedIdentifier> <subjects> <subject>Analiza tranzacţională in comunicarea didactică</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2013-04-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Activitatea didactică include organic comunicarea dintre cadrul didactic şi student/masterand. Eficienţa acestei comunicări depinde, în mare măsură, de corelarea stărilor de spirit ale pedagogului şi discipolului conform sistemului PAC (Părinte, Adult, Copil). Doar adecvarea raportului comunicativ dintre ei conform analizei tranzacţionale permite asigurarea unei instruiri eficiente.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Didactic activity organically includes the communication between the teacher and the student/master course student. The efficiency of this communication, to a great extent, depends on the correlation of the teacher`s and his pupil`s state of mind according to the PAC system (Parent, Adult, Child). Only the adequacy of the communicative relation between them, according to transactional analysis, gives the possibility to ensure efficient teaching.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>