Marketingul în viaţa economică – esenţă şi necesitatea promovării lui
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1127 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 22:16
SM ISO690:2012
PRODAN, Olga, FRĂSÎNEANU, Pantelemon, BRODESCO, Lilian, DELIU, Angela. Marketingul în viaţa economică – esenţă şi necesitatea promovării lui . In: Meridian Ingineresc, 2012, nr. 3, pp. 51-55. ISSN 1683-853X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Meridian Ingineresc
Numărul 3 / 2012 / ISSN 1683-853X

Marketingul în viaţa economică – esenţă şi necesitatea promovării lui

Pag. 51-55

Prodan Olga1, Frăsîneanu Pantelemon1, Brodesco Lilian2, Deliu Angela2
 
1 Universitatea Tehnică a Moldovei,
2 Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2013


Rezumat

n articol se dezvăluie esenţa, importanţa şi necesitatea aplicării marketingului în cadrul întreprinderii. În acest sens, o atenţie deosebită este acordată aspectului şi abordărilor teoretice ale conceptului de marketing şi într-o măsură utilă este expusă necesitatea apariţiei şi evoluţiei şi promovării acestuia.

This article reveals the essence, importance and necessity marketing in the economic activity of enterprise. In this sense, particular attention is paid the theoretical aspect of the marketing concept and in useful measure reveals the need of its emergence and the evolution and advancement.

L'article révèle l'essence, l'importance et la nécessité pour le marketing dans l'entreprise. À cet égard, une attention particulière est accordée à approches théoriques concept marketing et dans une certaine mesure énoncée la nécessité de l'émergence, l'évolution et l'avancement.

В данной статье раскрывается сущность, важность и необходимость применения маркетинга в экономической деятельности предприятия. В этом смысле, особое значение придается теоретическому аспекту концепции маркетинга и в полезной мере изложена необходимость появления и его эволюции и продвижения.