Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1127 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 22:16 |
SM ISO690:2012 PRODAN, Olga, FRĂSÎNEANU, Pantelemon, BRODESCO, Lilian, DELIU, Angela. Marketingul în viaţa economică – esenţă şi necesitatea promovării lui
. In: Meridian Ingineresc, 2012, nr. 3, pp. 51-55. ISSN 1683-853X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Meridian Ingineresc | ||||||
Numărul 3 / 2012 / ISSN 1683-853X | ||||||
|
||||||
Pag. 51-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
n articol se dezvăluie esenţa, importanţa şi necesitatea
aplicării marketingului în cadrul întreprinderii. În
acest sens, o atenţie deosebită este acordată aspectului şi abordărilor teoretice ale conceptului de marketing şi într-o măsură utilă este expusă necesitatea apariţiei şi evoluţiei şi promovării acestuia. |
||||||
|