Managementul inovaţional şi perfecţionarea lui în relaţiile economiei de piaţă
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
841 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 12:59
SM ISO690:2012
SÂRBU, Ion, DELIU, Angela. Managementul inovaţional şi perfecţionarea lui în relaţiile economiei de piaţă . In: Meridian Ingineresc, 2009, nr. 3, pp. 86-88. ISSN 1683-853X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Meridian Ingineresc
Numărul 3 / 2009 / ISSN 1683-853X

Managementul inovaţional şi perfecţionarea lui în relaţiile economiei de piaţă

Pag. 86-88

Sârbu Ion1, Deliu Angela2
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2013


Rezumat

Les principaux objets de la formation des concepts innovants dans la gestion de la pensée sont corrélées dans le temps et l'espace de toutes les ressources matérielles, l'information et des personnes. Les principaux axes d'amélioration de la gestion de l'innovation sont les changements qui se produisent dans la créativité des individus, dans l'éducation et la formation d'une nouvelle génération répondant aux exigences de l'économie de marché.

The main objects of the formation of innovative concepts in the field of management thinking are the correlation in time and space all material, information and human resources. The main directions of improvement of innovation management are the changes that occur in the creativity of individuals, in education and training of a new generation meeting the requirements of market economy.

Obiectul principal în formarea conceptului inovaţional în domeniul gândirii manageriale îl constituie corelarea în spaţiu şi în timp a tuturor resurselor materiale, informaţionale şi umane. O direcţie principală de perfecţionare a managementului inovaţional o constituie schimbările esenţiale ce se produc în creativitatea personalităţii, educarea şi instruirea noii generaţii spre cerinţele economiei de piaţă.