Die verwendung von bildern im fremdsprachenunterricht
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
652 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 10:29
SM ISO690:2012
ANTOHIN, Svetlana. Die verwendung von bildern im fremdsprachenunterricht . In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2010, nr. 7-8, pp. 392-395. ISSN 1857-1840.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale
Numărul 7-8 / 2010 / ISSN 1857-1840

Die verwendung von bildern im fremdsprachenunterricht

Pag. 392-395

Antohin Svetlana
 
Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Cercetările ştiinţifice în domeniu au dovedit că utilizarea imaginilor în procesul de predare şi învaţare, utilizate pentru diferite etape ale lecţiei, facilitează considerabil memorizarea informaţiei: a lexicului nou şi a regulilor gramaticale ale unei limbi străine. Cunoaşterea criteriilor de selectare a imaginilor, condiţionează nemijlocit utilizarea lor corectă pentru obiectivul propus. Criteriile menţionate sunt în strînsă legatură cu factorii concreţi, cei mai importanţi fiind cunoştinţele de limbă, vocabular şi aptitudinile comunicative.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Antohin, S.</dc:creator>
<dc:date>2010-01-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Cercetările ştiinţifice în domeniu au dovedit că utilizarea imaginilor în procesul de predare şi învaţare, utilizate pentru diferite etape ale lecţiei, facilitează considerabil memorizarea
informaţiei: a lexicului nou şi a regulilor gramaticale ale unei limbi străine. Cunoaşterea criteriilor de selectare a imaginilor, condiţionează nemijlocit utilizarea lor corectă pentru
obiectivul propus. Criteriile menţionate sunt în strînsă legatură cu factorii concreţi, cei mai importanţi fiind cunoştinţele de limbă, vocabular şi aptitudinile comunicative.</dc:description>
<dc:source>Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale  (7-8) 392-395</dc:source>
<dc:title>Die verwendung von bildern im
fremdsprachenunterricht
</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>