Principiul educaţiei personalităţii proactive
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
879 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-04 18:42
SM ISO690:2012
BABII, Vladimir, BULARGA, Tatiana. Principiul educaţiei personalităţii proactive. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2010, nr. 1-2(10-11), pp. 23-26. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 1-2(10-11) / 2010 / ISSN 1857-2251

Principiul educaţiei personalităţii proactive

Pag. 23-26

Babii Vladimir, Bularga Tatiana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

The principle of proactivity as the basis of education is examined in the article. The given phenomenon contributes to the changes of personality that take place due to some organizational rules supported by individual experiences. The author emphasises four variants of significant manifsestation of pupil proactivity treated both on theoretical and praxiological analysis of musical and artistic activity of a pupil.