Performanţa organizaţională – direcţie strategică a instituţiei de învăţământ
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1493 114
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-25 23:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.32 (20)
Административные проблемы учебных заведений (200)
Деятельность в сфере управления (438)
SM ISO690:2012
GALEMBA, Stela. Performanţa organizaţională – direcţie strategică a instituţiei de învăţământ. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 1(37), pp. 52-58. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470

Performanţa organizaţională – direcţie strategică a instituţiei de învăţământ
CZU: 37.07:005.32

Pag. 52-58

Galemba Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Articolul abordează problematica performanţelor organizaţionale ca direcţie strategică a instituţiei de învăţământ. Se precizează delimitările noţionale ale performanţei şi ale măsurării performanţei, se deduc criteriile performanţei, se explică semnificaţia managerială a Sistemului de Evaluare şi Monitorizare a Performanţei Organizaţionale (SEMPO), se avansează performanţele-cheie pentru domeniile prioritare de activitate, spre care trebuie să tindă/este oportun să le atingă orice instituţie de învăţământ preuniversitar.

The article addresses the issue of organizational performance as a strategic direction of the educational institution. It specifies the conceptual delimitations of performance and performance measurement; deduces the performance criteria; explains the managerial meaning of the Organizational Performance Evaluation and Monitoring System; advances the key-performance for the activity priority areas which any pre-university educational institution should lead twards / is appropriate to achieve.

Cuvinte-cheie
performanţa organizaţională, efectivitate, eficienţă

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Galemba, S.</dc:creator>
<dc:date>2013-01-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Articolul abordează problematica performanţelor organizaţionale ca direcţie strategică a instituţiei de învăţământ. Se precizează delimitările noţionale ale performanţei şi ale măsurării performanţei, se deduc criteriile performanţei, se explică semnificaţia managerială a Sistemului de Evaluare şi Monitorizare a Performanţei Organizaţionale (SEMPO), se avansează performanţele-cheie pentru domeniile prioritare de activitate, spre care trebuie să tindă/este oportun să le atingă orice instituţie de învăţământ preuniversitar.</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>The article addresses the issue of organizational performance as a strategic direction of the educational institution. It specifies the conceptual delimitations of performance and performance measurement; deduces the performance criteria; explains the managerial meaning of the Organizational Performance Evaluation and Monitoring System; advances the key-performance for the activity priority areas which any pre-university educational institution should lead twards / is appropriate to achieve.</dc:description>
<dc:source>Univers Pedagogic 37 (1) 52-58</dc:source>
<dc:subject>performanţa organizaţională</dc:subject>
<dc:subject>efectivitate</dc:subject>
<dc:subject>eficienţă</dc:subject>
<dc:title>Performanţa organizaţională – direcţie strategică a instituţiei de învăţământ</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>