Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
856 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-11 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3950) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Valoarea integralităţii prin prismă hermeneutică. Repere filozofice şi pedagogice. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 2, pp. 10-18. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 10-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema integralităţii în pedagogie ca efect al revitalizării idealului formativ în învăţământ. Sunt determinate din perspectivă filosofică, logică, pedagogică criteriile integralităţii (condiţiile de posibilitate, baza relaţională etc.); factorii integralităţii (mediul integrator, sistemul integrator şi cel integrativ etc.); caracteristicile integralităţii (procesualitatea, instrumentalitatea etc.). |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Callo, T.M.</dc:creator> <dc:date>2011-04-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Articolul abordează problema integralităţii în pedagogie ca efect al revitalizării idealului formativ în învăţământ. Sunt determinate din perspectivă filosofică, logică, pedagogică criteriile integralităţii (condiţiile de posibilitate, baza relaţională etc.); factorii integralităţii (mediul integrator, sistemul integrator şi cel integrativ etc.); caracteristicile integralităţii (procesualitatea, instrumentalitatea etc.).</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>This article addresses the issue of integrity in pedagogy as an effect of a formational ideal of education’s revitalization. Criteria of philosophical perspective are being determined, along with logical, pedagogical completness (conditions of possibilities, rational base etc.) factors of integrality (integrated media, integrator system as well as integrative etc.), integrality’s characteristics (processuality, instrumentality etc.).</dc:description> <dc:source>Univers Pedagogic (2) 10-18</dc:source> <dc:title>Valoarea integralităţii prin prismă hermeneutică. Repere filozofice şi pedagogice</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>