Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1369 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 21:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.124.064.2:159.9 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14391) |
Психология (3416) |
SM ISO690:2012 BOROZAN, Maia. Implicaţiile culturii emoţionale a profesorului asupra eficienţei comunicării în mediul educaţional. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 74-81. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.124.064.2:159.9 | ||||||
Pag. 74-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele sintetizării cercetărilor vizând implicaţiile CEP în comunicarea educaţională şi a modernizării teoretice a conceptului de cultură emoţională a profesorului (CEP), de competenţă emoţională, de pedagogie a culturii emoţionale. Valorile CEP vehiculate în comunicarea didactică, orientează educaţia emoţională a elevilor spre achiziţia unor competenţe comunicative de securizare a sănătăţii mentale, integrare de succes şi excelenţă personală. |
||||||
|