Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1217 103 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-03 09:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Воспитание. Обучение. Образование (14518) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Competenţa profesională a cadrului didactic – condiţie decisivă în implementarea curriculumului şcolar. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 4, pp. 38-43. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 38-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează conceptul de competenţă în general şi conceptul de competenţă profesională a cadrului didactic în special. Sunt prezentate şi structurate componenţele profesionale ale cadrului didactic: competenţă intelectuală, competenţă comunicativă, competenţă managerială, competenţă investigaţională, competenţă metacognitivă. Analog competenţei şcolare, în formarea competenţei profesionale a cadrului didactic se parcurg patru etape: cunoştinţe fundamentale, cunoştinţe funcţionale, cunoştinţe interiorizate, cunoştinţe exteriorizate. |
||||||
|