Aspecte aplicate ale Sindromului dizabilităţilor de învăţare nonverbală
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1034 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 21:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9+37.015.3 (11)
Психология (3416)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3944)
SM ISO690:2012
OLĂRESCU, Valentina, CUCER, Angela. Aspecte aplicate ale Sindromului dizabilităţilor de învăţare nonverbală. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 3, pp. 63-70. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2010 / ISSN 1811-5470

Aspecte aplicate ale Sindromului dizabilităţilor de învăţare nonverbală
CZU: 159.9+37.015.3

Pag. 63-70

Olărescu Valentina1, Cucer Angela2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Scopul acestui articol este de a familiariza cititorul cu sindromul DÎNV. Se pune accent atât pe recomandări practice în scopul identificării copiilor din grupul de risc, evaluării şi diagnosticării sindromului, cât şi pe recomandări practice privind tratamentul. La final, se propune un studiu de caz ilustrat printr-o serie de rezultate ale testărilor.

The goal of this article is to familiarize the reader with the syndrom of Nonverbal Learning Disability and the current stage of research of this topic. The focus is put on practical recommendations for the identification of children in the risk group, evaluation and diagnosis of the syndrom and on practical recommendations for the treatment. At the end, a study case ilustrated through a series of test results, is offered.