Magazin electronic: site de comerţ electronic "business-to-business"
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
18 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 07:19
SM ISO690:2012
IVANOV, Iurie. Magazin electronic: site de comerţ electronic "business-to-business". In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. 1, 8-10 decembrie 2011, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura UTM, 2011, Vol.1, pp. 491-494. ISBN 978-9975-45-208-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.1, 2011
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
1, Chișinău, Moldova, 8-10 decembrie 2011

Magazin electronic: site de comerţ electronic "business-to-business"


Pag. 491-494

Ivanov Iurie
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 5 iunie 2024


Rezumat

Analiştii de la Gartner Group, una dintre cele mai autorizate organizaţii mondiale de cercetare în marketing, apreciază că cea mai sigură cale de recuperare a investiţiilor din domeniul comerţului electronic este aceea de a persevera. "Ne aşteptam ca returnarea investiţiilor actuale în comerţul electronic sa fie amânată pentru 1998-1999 şi recomandăm companiilor să le privească drept investiţii pe termen lung." În acelaşi timp, Gartner Group îşi sfătuieşte clienţii să-şi revizuiască şi săşi recalibreze tot timpul strategiile de comerţ electronic.

Cuvinte-cheie
comert electronic, magazin virtual, coş de cumpărături, site web, Internet, burse, curţi de clearing, asociaţii de realting, bani virtuali, magazin electronic, bani electronici, catalog electronic