Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 07:19 |
![]() IVANOV, Iurie. Magazin electronic: site de comerţ electronic "business-to-business". In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. 1, 8-10 decembrie 2011, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura UTM, 2011, Vol.1, pp. 491-494. ISBN 978-9975-45-208-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.1, 2011 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" 1, Chișinău, Moldova, 8-10 decembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 491-494 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Analiştii de la Gartner Group, una dintre cele mai autorizate organizaţii mondiale de cercetare în marketing, apreciază că cea mai sigură cale de recuperare a investiţiilor din domeniul comerţului electronic este aceea de a persevera. "Ne aşteptam ca returnarea investiţiilor actuale în comerţul electronic sa fie amânată pentru 1998-1999 şi recomandăm companiilor să le privească drept investiţii pe termen lung." În acelaşi timp, Gartner Group îşi sfătuieşte clienţii să-şi revizuiască şi săşi recalibreze tot timpul strategiile de comerţ electronic. |
||||||
Cuvinte-cheie comert electronic, magazin virtual, coş de cumpărături, site web, Internet, burse, curţi de clearing, asociaţii de realting, bani virtuali, magazin electronic, bani electronici, catalog electronic |
||||||
|