Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
57 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-26 08:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.432+334.021.1+334.012.42 (2) |
Производство продукции и услуг по отраслям народного хозяйства (1540) |
Формы организации и сотрудничества в экономике (996) |
SM ISO690:2012 MÎRZA, Sergiu, BALAN, Igor. Managementul activității de marketing în întreprinderile agricole producătoare de cătină albă. In: Vector European, 2024, nr. 1, pp. 93-100. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2024-1.19 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2024 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2024-1.19 | ||||||
CZU: 338.432+334.021.1+334.012.42 | ||||||
Pag. 93-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Managementul marketingului în sens practic înseamnă managementul care folosește conceptele de marketing, adică managementul unei întreprinderi care a adoptat și folosește optica sau viziunea filosofică a marketingului în procesul dezvoltării sale. Conducerea activității de marketing a întreprinderii în care există ramura de producere a cătinii albe trebuie să existe structuri organizatorice prin care fiecare angajat, cu diferite funcții, nivel de pregătire și atribuții, are posibilitatea și obligația de a acționa în baza strategiilor de marketing, precum și a centrelor de responsabilitate. Conceptul de influențare activă a cerințelor pieței implică și managementul eficient al activității de marketing specializate, și anume activităților legate de politicile de produs, preț, plasare și promovare. Pentru a stabili o gestionare adecvată a activității de marketing și pentru a o poziționa cât mai eficient în organigrama unei întreprinderi agricole în care există ramura de producere a cătinii albe, este specific, în primul rând, să se analizeze părțile de fond ale elementelor constitutive ale mediului înconjurător cu care operează aceasta pentru a putea stabili linii strategice, care necesită să corespundă formei de organizare corespunzătoare. În articol dat, autorii intenționează să identifice și să propună soluții la unele probleme, care, în esență, reprezintă o analiză diagnostică a întreprinderii, ale cărei rezultate indică una din opțiunile pentru organizarea activității de marketing și a departamentului sau specialistului de marketing în cadrul întreprinderilor agricole. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul marketingului, structură organizatorică, Departament de marketing, centru de responsabilitate, marketing management, organizational structure, Marketing department, responsibility center |
||||||
|