Articolul precedent |
Articolul urmator |
67 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 02:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:159.942 (4) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2118) |
Психология (3510) |
SM ISO690:2012 MOSCALU, Mariana. Abordarea și exprimarea directă a furiei la vârsta preșcolară. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 131-135. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:159.942 | ||||||
Pag. 131-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține informații generale despre furie ca o emoţie umană și o reacţie normală a comportamentului uman. Preșcolarul când se simte nedreptăţit, jignit sau atacat în vreun fel manifestă o paletă de emoții printre care și furia. Bineînţeles că nimănui nu-i place să fie ţinta sau martorul unei dezlănţuiri furioase, deoarece furia poate fi înspăimântătoare şi poate conduce la un comportament distructiv şi violent. |
||||||
Cuvinte-cheie afectivitatea preşcolarului, emoţie, furia, tensiunea, mânia, tendinţă agresivă, frustrare, preschooler's affectivity, emotion, anger, Tension, anger, aggressive tendency, frustration |
||||||
|