Articolul precedent |
Articolul urmator |
27 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.24.01:159.923 (1) |
Экономическая политика. Управление и планирование в экономике (444) |
Психология (3510) |
SM ISO690:2012 CRISTAFOVICI, Profira. Rolul personalităţii în formarea imaginii întreprinderii. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, Ed. 2, 11 februarie 2011, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2011, pp. 87-89. ISBN 978-9975-4050-2-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură 2011 | ||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2, Comrat, Moldova, 11 februarie 2011 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.24.01:159.923 | ||||||
Pag. 87-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article the problematic of personality and image of on individual, their points of interference with culture and image of the enterprise are considered. So, there are analyzed the components of an image of the enterprise, the place of the communication in formation of an image of the enterprise is shown. |
||||||
|