Rolul personalităţii în formarea imaginii întreprinderii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
27 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.24.01:159.923 (1)
Экономическая политика. Управление и планирование в экономике (444)
Психология (3510)
SM ISO690:2012
CRISTAFOVICI, Profira. Rolul personalităţii în formarea imaginii întreprinderii. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, Ed. 2, 11 februarie 2011, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2011, pp. 87-89. ISBN 978-9975-4050-2-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură 2011
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2, Comrat, Moldova, 11 februarie 2011

Rolul personalităţii în formarea imaginii întreprinderii

CZU: 338.24.01:159.923

Pag. 87-89

Cristafovici Profira
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 25 aprilie 2024


Rezumat

In this article the problematic of personality and image of on individual, their points of interference with culture and image of the enterprise are considered. So, there are analyzed the components of an image of the enterprise, the place of the communication in formation of an image of the enterprise is shown.