Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 18:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+316.614.3+159.9 (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4087) |
Социальная психология (1002) |
Психология (3519) |
![]() POIANĂ, Roxana-Silvia. Prevenirea și combaterea fenomenului bullying în organizațiile școlare . In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 193-200. ISBN 978-630-6637-04-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024 | ||||||
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare" Buzău, Moldova, 16 februarie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+316.614.3+159.9 | ||||||
Pag. 193-200 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Oglindit sub variate forme, fizic, verbal, social și chiar online, fenomenul bullying în organizațiile școlare reprezintă categoric o amenințare pentru întreg efortul educațional. Persoana care se ascunde sub masca agresorului este de obicei irascibilă, incapabilă de autocontrol, vindicativă și inflexibilă. La polul opus, se află victima, mărturie a vulnerabilității, fire tăcută, solitară, nesigură, oscilând între victima supusă și cea provocatoare. Pentru a se acționa eficient în scopul prevenirii acțiunilor de bullying este nevoie de un efort de echipă eșalonat pe mai multe niveluri care să se întrepătrundă armonios: individual, familial, școlar, la nivelul clasei de elevi, relaționare și chiar curriculare, făcându-se apel către toate organizațiile civile și profesionale, companiile care sunt într-o relație eternă cu școala și elevii și chiar serviciile sociale și organizațiile responsabile cu sănătatea sau infracțiunile. |
||||||
|