Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
104 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-14 14:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:004 (6) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4280) |
SM ISO690:2012 PORUBIN, Lilia. Humanizing digital Learning: Strategies for Amplifying educational Impact. In: Intertext , 2023, nr. 2(62), pp. 67-74. ISSN 1857-3711. DOI: https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intertext | ||||||
Numărul 2(62) / 2023 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.07 | ||||||
CZU: 37.015:004 | ||||||
Pag. 67-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul subliniază importanța tot mai mare a educației digitale în instituțiile superioare și necesitatea de a adopta o abordare „centrată pe om” pentru a maximiza potențialul cursanților. Această abordare se concentrează atât pe nevoile studentilor, cât și ale educatorilor, recunoscând perspectivele lor unice. Trecerea la învățarea online prezintă provocări, solicitând educatorilor să proiecteze cursuri virtuale care reproduc dinamica interpersonală. Menținerea angajamentului și a relațiilor în cursurile virtuale este crucială pentru bunăstarea atât a studenților, cât și a instructorilor. Textul subliniază importanța unor strategii precum orele de birou, lucrul online în grup și interacțiunea generală pentru a crea o atmosferă asemănătoare sălii de clasă și a favoriza conexiunile între studenți și instructori. Aceste măsuri contribuie la un mediu de învățare online mai receptiv, care se adresează nevoilor individuale ale studentilor. Umanizarea învățării online implică recunoașterea studenților ca indivizi cu nevoi unice, trecând dincolo de simpla interacțiune cu dispozitivul. Textul discută provocările din mediile online asincrone, subliniind importanța interacțiunilor sincrone pentru combaterea sentimentelor de deconectare. Sunt sugerate diverse strategii pentru umanizarea învățării online, inclusiv utilizarea tehnologiei pentru a spori disponibilitatea și implicarea, feedback personalizat și încorporarea diverselor activități de învățare. Relațiile profesor-student sunt evidențiate ca fiind cruciale în învățarea online, având un impact asupra percepțiilor și satisfacției studentilor. |
||||||
Cuvinte-cheie umanizare, învăţare online, empatie, încredere, conştientizare, învățare individualizată, humanizing, online learning, empathy, trust, awareness, individualized learning |
||||||
|