Articolul precedent |
Articolul urmator |
51 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 17:31 |
SM ISO690:2012 SÎRGHI, Angela, SÎRGHI, Sergiu. Digitalizarea instituției educaționale. Rolul actorilor educaționali. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 27-32. ISBN 978-9975-3405-3-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a IX-a, 2021 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 27-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tehnologiile educaționale digitale au un potențial semnificativ pentru îmbunătățirea generală a calității educației, cu condiția că aceste tehnologii sunt alese corect și utilizate eficient, ținând cont de abordările pedagogice adecvate. Întrucât tehnologiile educaționale digitale nu reprezintă o soluție la toate problemele educaționale, se recomandă o analiză minuțioasă înainte de implementare. Pentru a atinge potențialul maxim al tehnologiilor digitale, actorii implicați în procesul educațional trebuie să-și formeze competențe digitale noi și să se concentreze pe planificarea și dezvoltarea pe termen lung. Criza COVID-19 a accelerat procesul de digitalizare a procesului educațional, implicând schimbări la nivel organizațional, pedagogic și tehnologic. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii educaționale digitale, sistem de management educațional, platforme educaționale, învăţare mixtă, învăţare online, evaluare, digital educational technologies, educational management system, educational platforms, blended learning, online learning, assessment |
||||||
|