Digitalizarea instituției educaționale. Rolul actorilor educaționali
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
51 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 17:31
SM ISO690:2012
SÎRGHI, Angela, SÎRGHI, Sergiu. Digitalizarea instituției educaționale. Rolul actorilor educaționali. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 27-32. ISBN 978-9975-3405-3-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a IX-a, 2021
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021

Digitalizarea instituției educaționale. Rolul actorilor educaționali

Digitalization of the educational institution. the role of educational actors


Pag. 27-32

Sîrghi Angela1, Sîrghi Sergiu2
 
1 Institutul de Formare Continuă,
2 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2024


Rezumat

Tehnologiile educaționale digitale au un potențial semnificativ pentru îmbunătățirea generală a calității educației, cu condiția că aceste tehnologii sunt alese corect și utilizate eficient, ținând cont de abordările pedagogice adecvate. Întrucât tehnologiile educaționale digitale nu reprezintă o soluție la toate problemele educaționale, se recomandă o analiză minuțioasă înainte de implementare. Pentru a atinge potențialul maxim al tehnologiilor digitale, actorii implicați în procesul educațional trebuie să-și formeze competențe digitale noi și să se concentreze pe planificarea și dezvoltarea pe termen lung. Criza COVID-19 a accelerat procesul de digitalizare a procesului educațional, implicând schimbări la nivel organizațional, pedagogic și tehnologic.

Digital educational technologies have a significant potential for the overall improvement of the quality of education, provided that these technologies are chosen correctly and used effectively, taking into account appropriate pedagogical approaches. As digital educational technologies are not a solution to all educational problems, a thorough analysis before implementation is recommended. To reach the full potential of digital technologies, actors involved in the educational process need to develop new digital skills and focus on long-term planning and development. The COVID-19 crisis has accelerated the process of digitization of the educational process, involving changes at the organizational, pedagogical and technological level.

Cuvinte-cheie
tehnologii educaționale digitale, sistem de management educațional, platforme educaționale, învăţare mixtă, învăţare online, evaluare,

digital educational technologies, educational management system, educational platforms, blended learning, online learning, assessment