Evaluarea programelor de intervenție psihologică pentru combaterea dependenței de tehnologie și favorizarea dezvoltării personalității
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
203 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 21:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9:004 (2)
Психология (3513)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4275)
SM ISO690:2012
CAŞCAVAL, Alexandru. Evaluarea programelor de intervenție psihologică pentru combaterea dependenței de tehnologie și favorizarea dezvoltării personalității. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 27 octombrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, 2023, pp. 276-280.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2023
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
1, Bălți, Moldova, 27 octombrie 2023

Evaluarea programelor de intervenție psihologică pentru combaterea dependenței de tehnologie și favorizarea dezvoltării personalității

CZU: 159.9:004

Pag. 276-280

Caşcaval Alexandru
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2024


Rezumat

This study scrutinizes various psychological intervention programs aimed at addressing technology dependency and promoting personality development amidst the rapid technological advancement. A detailed examination of existing literature and evaluation of intervention programs unveils a broad spectrum of strategies, each with distinct advantages, limitations, and applicability. The analysis underscores the importance of well-designed interventions integrating cognitive-behavioral approaches, positive psychology, and active family and social network involvement. The multidimensional assessment of interventions reveals valuable insights into their efficacy and adaptability, urging for ongoing research, multidisciplinary collaboration, and longitudinal evaluation to devise innovative and effective solutions.

Cuvinte-cheie
Technology dependency, personality development, psychological intervention