Oportunități și tehnologii inovative în predarea conținuturilor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
216 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-27 22:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.135.1`276.6:61 (2)
Балканские романские языки (1500)
Mедицинские науки (12192)
SM ISO690:2012
SMOCHINĂ (BULAI), Mădălina Roxana. Oportunități și tehnologii inovative în predarea conținuturilor. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerințele pieței muncii, Ed. 6, 28-29 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Moldova, 2023, Ediția 6, pp. 356-364. ISBN 978-9975-62-568-5 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10089071
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 6, 2023
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învățămîntului la cerințele pieței muncii"
6, Chişinău, Moldova, 28-29 aprilie 2023

Oportunități și tehnologii inovative în predarea conținuturilor

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10089071
CZU: 811.135.1`276.6:61

Pag. 356-364

Smochină (Bulai) Mădălina Roxana
 
Universitatea „Ştefan cel Mare”, Suceava
 
 
 
Disponibil în IBN: 22 decembrie 2023


Rezumat

În ultima perioadă constatăm că învățământul modern se confruntă cu unele modificări, iar performanța se află în strânsă relație cu utilizarea tehnologiei care reprezintă un element indispensabil în predarea conținuturilor. În vederea facilitării accesului la sursele de informație în toate instituțiile educaționale se are în vedere aplicarea metodelor de predare inovative și atractive pentru tinerii zilelor noastre, respectiv utilizarea instrumentelor digitale. Trebuie să recunoaștem că societatea actuală a evoluat foarte mult, iar accentul nu se mai pune pe asimilarea de cunoștințe, ci pe formarea de competențe. Susținem ideea conform căreia tehnologia trebuie să fie încorporată într-un mod corespunzător pentru a ușura învățarea, iar instrumentele pe care profesorii le utilizează trebuie să vină în sprijinul elevilor. Considerăm că pandemia a dus la o „explozie” în ceea ce privește utilizarea tehnologiei în sistemul educațional, determinând implementarea unor proiecte, crearea unor platforme educaționale și generarea de conturi pentru elevi care să le permită accesul la orele de curs. În această lucrare vrem să sublinem faptul că tehnologia educațională determină o creștere a interesului față educație în rândul elevilor și o îmbunătățire a calității actului educațional.

Cuvinte-cheie
tehnologie, inovativ, educațional, metode, pandemie