Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
127 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.27:[811.135.1+821.135.1] (2) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
Балканские романские языки (1456) |
Литература на балканских романских языках (2087) |
SM ISO690:2012 MARIN, Alina Marilena. Harta conceptuală – metodă interactivă de evaluare la limba și literatura română în ciclul primar. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 64-67. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.10 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.10 | ||||||
CZU: 373.3.091.27:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 64-67 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui articol este de a prezenta rolul formativ al hărții conceptuale, metodă interactivă de predareînvățare-evaluare. Modul în care învățăm determină la nivel personal calitatea actului educativ în esență, reprezentată de gradul de înțelegere al conceptelor, al interrelațiilor dintre acestea, de modul de interiorizare al noilor cunoștințe și de implementarea acestora în contexte noi de învățare. Utilizată ca instrument de evaluare, harta conceptuală are un rol formativ, contribuind la evaluarea de tip pro-învățare, care generează sistematizarea și interiorizarea conceptelor, dezvoltarea gândirii critice și. nu în ultimă instanță, a creativității. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare formativă, învăţare, harta conceptuală, strategie didactică, metodă de învățare activă, formative assessment, learning, conceptual map, teaching strategy, active learning method |
||||||
|