Articolul precedent |
Articolul urmator |
88 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 14:48 |
SM ISO690:2012 CĂUIA, Galina. Învățarea activă cu ajutorul hărții conceptuale. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 8-a, 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2020, Ediția a VIII-a, pp. 316-319. ISBN 978-9975-3405-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a VIII-a, 2020 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 8-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 316-319 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sensul schimbărilor în educația postmodernă este orientat spre formarea de competenţe, adică a acelor ansambluri structurate de cunoştinţe şi deprinderi dobândite prin învăţarea activă, care permit identificarea şi rezolvarea unor probleme specifice, în diverse contexte. În pedagogia contemporană învăţarea activă este un tip de învăţare care are la bază implicarea profundă - intelectuală, psihomotorie, afectivă şi voliţională a subiectului învăţării în dobândirea noului. |
||||||
|