Aplicarea blended learning în predarea disciplinelor tehnice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
107 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-16 23:18
SM ISO690:2012
ȘEREUJEVA, Anjelica, MANOLE, Maria. Aplicarea blended learning în predarea disciplinelor tehnice. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 8-a, 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2020, Ediția a VIII-a, pp. 276-279. ISBN 978-9975-3405-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a VIII-a, 2020
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 8-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2020

Aplicarea blended learning în predarea disciplinelor tehnice


Pag. 276-279

Șereujeva Anjelica, Manole Maria
 
Colegiul Tehnologic din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2023


Rezumat

Articolul descrie tendințele inovative de folosire a softurilor educaționale în planificarea demersului didactic pentru predarea disciplinelor tehnice. În lucrare este analizată situația actuală în învățământul profesional tehnic postsecundar nonterțiar din prisma schimbărilor globale create de necesitatea digitalizării învățării, sunt cercetate softurile educaționale și propusă utilizarea lor conform celor patru etape a lecției de predare-învățare (de asimilare de noi cunoștințe) – evocarea, realizarea sensului, reflecția şi extinderea. Pentru fiecare etapă se propun mai multe softuri posibil de utilizat și este descrisă destinația lor.

Cuvinte-cheie
inovaţii, e-learning, blended learning, învăţare mixtă, predare, platforme educaționale, softuri, discipline tehnice