Articolul precedent |
Articolul urmator |
107 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-16 23:18 |
SM ISO690:2012 ȘEREUJEVA, Anjelica, MANOLE, Maria. Aplicarea blended learning în predarea disciplinelor tehnice. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 8-a, 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2020, Ediția a VIII-a, pp. 276-279. ISBN 978-9975-3405-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a VIII-a, 2020 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 8-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 276-279 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie tendințele inovative de folosire a softurilor educaționale în planificarea demersului didactic pentru predarea disciplinelor tehnice. În lucrare este analizată situația actuală în învățământul profesional tehnic postsecundar nonterțiar din prisma schimbărilor globale create de necesitatea digitalizării învățării, sunt cercetate softurile educaționale și propusă utilizarea lor conform celor patru etape a lecției de predare-învățare (de asimilare de noi cunoștințe) – evocarea, realizarea sensului, reflecția şi extinderea. Pentru fiecare etapă se propun mai multe softuri posibil de utilizat și este descrisă destinația lor. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţii, e-learning, blended learning, învăţare mixtă, predare, platforme educaționale, softuri, discipline tehnice |
||||||
|