Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-16 11:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013+37.091 (4) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
Организация обучения (561) |
![]() . Competenţa – principalul indicator în validarea unei profesii. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 10-a, 28 mai 2022, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2022, Ediția a X-a, pp. 139-149. ISBN 978-9975-3405-6-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a X-a, 2022 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 10-a, Chişinău, Moldova, 28 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013+37.091 | ||||||
Pag. 139-149 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul analizează esența și semnificațiile termenului de „competență”. Or, competența, pe bună dreptate este considerată principalul indicator în validarea unei profesiei. Deși conceptul de competenţă a invadat, în ultimele două decenii, câmpul practicilor sociale și educaționale, în prezent s-a dezvoltat o adevărată ideologie a competenţelor. Constatăm, de altfel, o utilizare inflaţionistă a acestui termen, care tinde să se substituie unor concepte precum „cunoştinţe”, „aptitudini”, „capacităţi”, „calificări” etc. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, profesie, cunoştinţe, deprinderi, competence, profession, knowledge, skills |
||||||
|