Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018 (704) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
![]() NASTAS, Svetlana. Repere metodologice pentru disciplinele opţionale. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 10-15. ISBN 978-9975-46-323-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017 | ||||||
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu" Chişinău, Moldova, 27 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018 | ||||||
Pag. 10-15 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article aims to present a number of methodological benchmarks for the development of optional subjects in general education, focusing on the projective approach. The role of planning in education is defined, and such types of didactic design as calendar planning, modular planning, and didactic scenario design are presented. |
||||||
Cuvinte-cheie didactic planning, calendar planning, modular planning, didactic scenarios, proiectare didactică, proiectare calendaristică, proiectarea pe unităţi de învăţare, scenarii didactice |
||||||
|