Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 12:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1 (47) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1255) |
Балканские романские языки (1473) |
![]() BÎLICI, Tatiana. Dezvoltarea competenței de comunicare în limba română prin promovarea lecturii. Lecțiile de tip atelier. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 220-224. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1 | ||||||
Pag. 220-224 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Prin prezentul articol științific valorificăm dezvoltarea competenței de comunicare în limba română prin promovarea lecturii în cadrul lecțiilor de tip atelier. Procesul de învățământ se realizează prin comunicare, cu ajutorul comunicării și pentru comunicare, vorbind, în acest caz, de comunicarea didactică. În acest scop, au fost proiectate creativ lecțiile de tip atelier, utilizând diverse tehnici de lucru interactive, reușind să-i punem pe elevi în situația de a căuta, de a descoperi, de a citi, de a comunica corect, constructiv, interesant, ceea ce contribuie la formarea competenței de comunicare. Astfel, rezultatele obținute ale elevilor prin implementarea lecțiilor de tip atelier constituie repere metodologice de dezvoltarea competenței de comunicare recomandate cadrelor didactice la disciplina Limba și literatura română din învățământul primar. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, comunicare, lectură, atelier, motivaţie, interactivitate, elevi, competence, communication, reading, workshop, motivation, interactivity, pupils |
||||||
|