Articolul precedent |
Articolul urmator |
190 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 18:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.033 (74) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
SM ISO690:2012 COJOCARI-LUCHIAN, Snejana. Axiologia educației pentru mediu în formarea personalității copilului. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 141-151. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.033 | ||||||
Pag. 141-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În goana spre a-şi dobândi cât mai mult sieşi, omul uită tot mai mult de casa sa - mediul înconjurător natural, provocând astfel grave situaţii ecologice locale, regionale şi globale. Depăşirea acestora este în funcţie de capacitatea omului de a identifica corect principalele cauze şi consecinţele acţiunilor sale, de a-şi cultiva un comportament conform esenţei sale şi a naturii. Educaţia pentru mediu este de aceea o oportunitate în soluţionarea acestei probleme – formarea / dezvoltarea atitudinilor, capacităţilor şi cunoştinţelor privind cogniţia naturii şi a fiinţei umane în raport cu natura. Finalitatea principală a acestui demers este conştiinţa ecologică, aceasta angajând un sistem complex de valori umane care marchează esenţial omul modern, asigurând totodată păstrarea naturii în propria ei valoare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie pentru mediu, valori fundamentale, atitudine |
||||||
|