The impact of digital transformations on consumer behavior
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
409 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-08 21:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:366.1 (1)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4269)
Консьюмеризм. Движение в защиту интересов потребителей (156)
SM ISO690:2012
CRISTAFOVICI, Profira. Impactul transformărilor digitale asupra comportamentului consumatorilor. In: Strategii și politici de management în economia contemporană, Ed. 8, 24-25 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediţia 8, pp. 371-375. ISBN 978-9975-147-99-6 (PDF).. DOI: https://doi.org/10.53486/icspm2023.55
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii și politici de management în economia contemporană
Ediţia 8, 2023
Conferința "Strategii și politici de management în economia contemporană"
8, Chişinău, Moldova, 24-25 mai 2023

The impact of digital transformations on consumer behavior

Impactul transformărilor digitale asupra comportamentului consumatorilor

DOI:https://doi.org/10.53486/icspm2023.55
CZU: 004:366.1
JEL: M 30, M 31, M 37.

Pag. 371-375

Cristafovici Profira
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2023


Rezumat

Cercetarea comportamentului consumatorului implică studierea multitudinii factorilor de natură endogenă și exogenă individului, care determină mentalități ale consumatorilor și comportamente de cumpărare. Un factor important cu impact asupra comportamentului de cumpărare și consum îl constituie transformările digitale, care au determinat noi caracteristici comportamentale și cerere pentru noi produse și servicii, canale de distribuție digitale, canale de comunicare virtuale, noi soluții și experiențe de cumpărare personalizate. În prezentul articol se abordează comportamentul consumatorului în totalitatea interferențelor endogene și exogene individului și se analizează noile tendințe și comportamente de consum sub impactul transformărilor digitale. În procesul de cercetare s-au folosit așa metode ca documentarea, analiza și sinteza, inducția și deducția.

Cuvinte-cheie
marketing personalizat, comportamentul consumatorului, transformări digitale