Practicele de marketing specifice comerţului electronic
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
166 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-08 17:56
SM ISO690:2012
CHILDESCU, Valentina, POPOVICI, Larisa. Practicele de marketing specifice comerţului electronic. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 241-244. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Practicele de marketing specifice comerţului electronic


Pag. 241-244

Childescu Valentina, Popovici Larisa
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 iulie 2023


Rezumat

Comerţul electronic a încetat să mai fie un vis irealizabil. El are loc acum, iar succesele sunt numeroase şi evidente. Impactul comerţului electronic asupra firmelor şi asupra societăţii va fi deosebit atât ca întindere, cât şi ca intensitate. Comerţul electronic oferă ocazii unice de reorganizare a afacerilor, redefinire a pieţelor sau crearea de noi pieţe. Iniţiativele de comerţ electronic pot genera scăderi ale costurilor, creşteri ale veniturilor şi eficienţa operaţională, pentru companiile care urmăresc să dobândească un avantaj în mediul economic competitiv din zilele noastre.

Cuvinte-cheie
Internet, comert electronic, Comerţ online, marketing, business, consumator