Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 17:56 |
![]() CHILDESCU, Valentina, POPOVICI, Larisa. Practicele de marketing specifice comerţului electronic. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 241-244. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 241-244 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Comerţul electronic a încetat să mai fie un vis irealizabil. El are loc acum, iar succesele sunt numeroase şi evidente. Impactul comerţului electronic asupra firmelor şi asupra societăţii va fi deosebit atât ca întindere, cât şi ca intensitate. Comerţul electronic oferă ocazii unice de reorganizare a afacerilor, redefinire a pieţelor sau crearea de noi pieţe. Iniţiativele de comerţ electronic pot genera scăderi ale costurilor, creşteri ale veniturilor şi eficienţa operaţională, pentru companiile care urmăresc să dobândească un avantaj în mediul economic competitiv din zilele noastre. |
||||||
Cuvinte-cheie Internet, comert electronic, Comerţ online, marketing, business, consumator |
||||||
|