Metodele şi procedeile naţionale şi internaţionale de evaluare a mărcilor comerciale
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
148 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 01:15
SM ISO690:2012
COJUHARI, Irina, SANDULEAC-PATLACIUC, Alina. Metodele şi procedeile naţionale şi internaţionale de evaluare a mărcilor comerciale. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 370-373. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.2, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Metodele şi procedeile naţionale şi internaţionale de evaluare a mărcilor comerciale


Pag. 370-373

Cojuhari Irina, Sanduleac-Patlaciuc Alina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 29 iunie 2023


Rezumat

Proprietatea intelectuală are o valoare nu numai pentru faptul că a fost creată prin eforturi şi deci prin cheltuieli ci şi pentru profiturile reale pe care le aduce sau le va genera în viitor pentru proprietarul ei. Procesul de evaluare a obiectelor de proprietate intelectuală reprezintă evaluarea utilităţii rezultatelor activiăţii intelectuale, exprimate în echivalentul valoric al caracteristicilor tehnice, de consum, economice şi de altă natură ale obiectelor de proprietate intelectuală. În Republica Moldova evaluarea mărcilor se efectuează în conformitate cu Indicaţiile metodice privind evaluarea obiectelor de proprietate intelectuală, cu standardelor de evaluare (naţionale şi internaţionale) precum şi pe baza metodologiei descrisă în presa de specialitate. În acest articol sunt analizate metodele de evaluare a mărcilor comerciale prin prisma practicii naţionale şi internaţionale.

Cuvinte-cheie
proprietate intelectuală, marcă comercială, flux de numerar liber, rata de actualizare, coeficient brand beta