Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 01:15 |
![]() COJUHARI, Irina, SANDULEAC-PATLACIUC, Alina. Metodele şi procedeile naţionale şi internaţionale de evaluare a mărcilor comerciale. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 370-373. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.2, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 370-373 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Proprietatea intelectuală are o valoare nu numai pentru faptul că a fost creată prin eforturi şi deci prin cheltuieli ci şi pentru profiturile reale pe care le aduce sau le va genera în viitor pentru proprietarul ei. Procesul de evaluare a obiectelor de proprietate intelectuală reprezintă evaluarea utilităţii rezultatelor activiăţii intelectuale, exprimate în echivalentul valoric al caracteristicilor tehnice, de consum, economice şi de altă natură ale obiectelor de proprietate intelectuală. În Republica Moldova evaluarea mărcilor se efectuează în conformitate cu Indicaţiile metodice privind evaluarea obiectelor de proprietate intelectuală, cu standardelor de evaluare (naţionale şi internaţionale) precum şi pe baza metodologiei descrisă în presa de specialitate. În acest articol sunt analizate metodele de evaluare a mărcilor comerciale prin prisma practicii naţionale şi internaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie proprietate intelectuală, marcă comercială, flux de numerar liber, rata de actualizare, coeficient brand beta |
||||||
|