Mecanismul de reflecție a profesorului privind stabilirea obiectivelor în activitatea inovativă
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
155 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (484)
Организация обучения (535)
SM ISO690:2012
OVCERENCO, Nadejda. Механизм рефлексии учителя на целеполагание в инновационной деятельности. In: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 97-103. DOI: https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p97-103
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației 2022
Conferința "Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației"
1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022

Mecanismul de reflecție a profesorului privind stabilirea obiectivelor în activitatea inovativă

The mechanism of teacher's reflection on goal-setting in innovative activity

Механизм рефлексии учителя на целеполагание в инновационной деятельности

DOI:https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p97-103
CZU: 37.091

Pag. 97-103

Ovcerenco Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 iunie 2023


Rezumat

Lucrarea analizează fenomenul de reflecție a profesorilor asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare. Conceptul de reflecție a cadrelor didactice asupra stabilirii scopurilor în activitatea de inovare este conceput ca fiind capacitatea profesorului de a înțelege și analiza propria conștiință inovatoare și comportamentul corespunzător, capacitatea de a reflecta asupra a ceea ce se întâmplă în mintea sa cu privire la calitatea conceptului de stabilire a obiectivelor în activitatea de inovare. De asemenea, sunt identificate semnele reflecției profesorilor asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare. Rezultatele studiului au atras atenția asupra importanței luării în considerare a potențialului profesorului de a reflecta asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare din perspectiva cunoașterii și analizei propriei conștiințe și comportament profesional demonstrate în activitatea de inovare.

The paper analyzes the phenomenon of teacher reflection on goal setting in innovation activity. The concept of pedagogical personnel reflection on goal setting in innovation activity is understood as the teacher’s ability to understand and analyze one’s own innovative consciousness and corresponding behavior, the ability to reflect on what is happening in his mind regarding the quality of the concept of goal setting in innovation activity. Also identified are the signs of teacher reflection on goal setting in innovation activity. The results of the study drew attention to the importance of taking into account the potential of the teacher in the reflection of the teacher as the knowledge and analysis of their own consciousness and behavior regarding their professional abilities.

Cuvinte-cheie
inovare, reflecţie, reflecție profesor, stabilirea scopurilor în activitatea de inovare, reflecția profesorului asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare,

innovation, reflection, teacher reflection, goal setting in innovation activity, teacher reflection on goal setting in innovation activity