Articolul precedent |
Articolul urmator |
155 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (484) |
Организация обучения (535) |
SM ISO690:2012 OVCERENCO, Nadejda. Механизм рефлексии учителя на целеполагание в инновационной деятельности. In: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 97-103. DOI: https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p97-103 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației 2022 | ||||||
Conferința "Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației" 1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p97-103 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 97-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea analizează fenomenul de reflecție a profesorilor asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare. Conceptul de reflecție a cadrelor didactice asupra stabilirii scopurilor în activitatea de inovare este conceput ca fiind capacitatea profesorului de a înțelege și analiza propria conștiință inovatoare și comportamentul corespunzător, capacitatea de a reflecta asupra a ceea ce se întâmplă în mintea sa cu privire la calitatea conceptului de stabilire a obiectivelor în activitatea de inovare. De asemenea, sunt identificate semnele reflecției profesorilor asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare. Rezultatele studiului au atras atenția asupra importanței luării în considerare a potențialului profesorului de a reflecta asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare din perspectiva cunoașterii și analizei propriei conștiințe și comportament profesional demonstrate în activitatea de inovare. |
||||||
Cuvinte-cheie inovare, reflecţie, reflecție profesor, stabilirea scopurilor în activitatea de inovare, reflecția profesorului asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare, innovation, reflection, teacher reflection, goal setting in innovation activity, teacher reflection on goal setting in innovation activity |
||||||
|