Articolul precedent |
Articolul urmator |
214 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-14 18:51 |
SM ISO690:2012 . Comunicarea managerială – componentă de bază în procesul dezvoltării organizaţiilor. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 568-569. ISBN 978-9975-45-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Vol.2, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 568-569 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea managerială constituie unul din domeniile recent apărute în studiul ştiinţelor socioumane. Aflată la confluienţa unor discipline în continuă ascensiune, cum ar fi psihologia, sociologia, managementul, marketingul, cultura organizaţională devine o temă de studiu care deschide noi orizonturi ale cercetării interdisciplinare. O dată cu identificarea şi studierea ei, cultura orgamzaţională a jucat un rol major în naşterea si dezvoltarea unui nou mod de a concepe organizaţia şi managementul acesteia şi, implicit, de a activa în mediul intra şi extraorganizaţional. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare managerială, competențe psihosociale, strategie, misiunea organizației, cultura organizaţională, comunicare efectiva, metode si tehnici de comunicare, ascultare eficientă, interpretare, înțelegere, descărcare emoţională, relaţii de comunicare, intercunoaştere, receptivitate, empatie, feedback, atitudine defensivă, parafrazare |
||||||
|