Articolul precedent |
Articolul urmator |
96 0 |
SM ISO690:2012 SAVIN, Maria. Rolul eroteticii pedagogice în dezvoltarea unei personalităţi integre. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 133-135. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior" 1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 133-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pedagogical erotetic gives to educational process a value of a complex educational interventions, based on teaching language witch determines the pupil’s personality structure changes in forms and diferent interventions of cognitive, affective, attitudional and actional nature. |
||||||
|